Skip to main content
Před objednávkou

Proč jsou naše pobyt levnější jako nabídky klasických cestovních kanceláří?

Klasické cestovní kanceláře rezervují a nakupují služby dopředu a na vlastní riziko, proto musí počítat s tím, že se jim všechny rezervované místa nepodaří prodat. Ceny si tak přizpůsobují tak, aby tyto případné ztráty byly pokryty.

Pelikan.cz je specialistou na vyhledávání akčních cen letenek a ubytování, čímž se cena našich pobytů stává nejvýhodnější na trhu. Využíváme pravidelné letecké linky a speciální rezervační systémy pro rezervaci ubytování, na kterých nevzniká žádné riziko neprodaných dopředu rezervovaných míst.

Akční nabídka končí v určitém čase. Bude tato nabídka aktuální i později?

Aktuální nabídka pobytů závisí od dostupných produktů, které jsou v něm zahrnuty, zejména však od dostupnosti letenek a hotelu. Po uplynutí času, který je uveden u každé nabídky, prověřujeme cenu a dostupnost produktů. V případě, že je cena nadále výhodná, nabídka se prodlouží a klient si může pobyt objednat.


 

Různé termíny různá cena. Kde najdu cenu na konkrétní termín?

Celková cena se zobrazí přímo v objednávkovém formuláři konkrétního pobytu. Stačí kliknout na zelené tlačítko „Vybrat termín“ a zobrazí se všechny dostupné termíny s aktuální cenou.


Ceny pobytů se dynamicky mění, a to v závislosti od kombinace dodavatelů i od upřednostňovaného termínu pobytu. Celková cena pobytu může být tedy různá, závisí od sezóny a není stejná pro všechny dostupné termíny.

Je nabízena cena pobytu konečná?

Nabízena cena pobytu je konečná! Cena zahrnuje vyjmenované základní produkty a při pobytu s leteckou dopravou zahrnuje i všechny letištní a palivové poplatky. Města vybírají takzvané „místní poplatky“, které se v některých případech nedají předplatit a zahnout do nabídky, tyto poplatky jsou uhrazeny klienty až na místě pobytu. V případě, že pobyt nezahrnuje „místní poplatky“, tato informace bude uveřejněna přímo v popisu konkrétního pobytu v části „Cena obsahuje“. Místní poplatky se pohybují od 1 – 8€ za noc/osobu a jejich výšku určuje správa konkrétního města dle lokality a kategorie ubytovacího zařízení.

Chtěl bych si objednat pobyt pro více osob. Jak mám postupovat?

Pokud si přejete objednat pobyt pro 4 dospělé osoby, doporučujeme vytvořit 2 samostatné objednávky pro 2 x 2 osoby. Do poznámky prosím, uveďte, že cestujete spolu. Následně budou vaše objednávky zpracovány společně.

V případě, že požadovaný počet osob není dostupný v objednávkovém formuláři konkrétního pobytu, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis. Vypracujeme vám cenovou nabídku v případě, že máme k dispozici minimálně následující údaje: termín, počet osob, typ pokojů (dvoulůžkové, třílůžkové atd.) a případně jiné speciální požadavky.

Mám zájem o objednávku pro 10 a více lidí. Jak mám postupovat?

Objednávka pobytu pro 10 a více osob se považuje za „skupinu“. Kontaktujte prosím naše skupinové oddělení emailem na skupiny@pelikan.cz. Nabídku s radostí vypracujeme, pokud nám budou dostupné minimálně následující údaje: Termín, počet osob, typ pokojů pokoje (dvojlůžko, trojlůžko atd.) a případné speciální požadavky.

Chci cestovat sám. Jak mám postupovat?

Pokud máte zájem cestovat sám/sama, musíte počítat s příplatkem za obsazení pokoje jednou osobou. Výše tohoto příplatku se liší podle délky pobytu a kategorie hotelu. V případě, že máte zájem o pobyt pro jednu osobu, po výběru termínu lze zvolit preferenci počtu osob na 1 osobu. Pokud tato možnost není k dispozici, prosím, kontaktujte Zákaznický servis.

Chtěl bych si objednat pobyt na jiný termín. Jak mám postupovat?

V případě, že je k dispozici funkce vlastního termínu, je termín možno upravit podle vaší preference přímo na stránce. Pokud tato funkce není k dispozici, kontaktujte náš Zákaznický servis.

Dají se doplnit jména cestujících později?

Nedají. Rezervace a vystavení letenky a ubytování probíhá po přijetí úhrady za objednávku na jména, která byla zadána v objednávkovém formuláři. Změna jména na vystavené letence je v 90 procentech nepovolená a v ostatních případech si za změnu jména účtují dopravci samostatný poplatek.

Chtěl bych si objednat pobyt, ale nevidím ho už mezi nabídkou. Jak mám postupovat?

S největší pravděpodobností se vyprodal jeden s produktů, který daný pobyt obsahuje. V případě, že máte zájem o nabídku pro daný pobyt, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis. Nabídku s radostí vypracujeme, pokud nám budou dostupné minimálně následující údaje: Termín, počet osob, typ pokojů pokoje (dvojlůžko, trojlůžko atd.) a případné speciální požadavky.

Má Pelikan.cz pojištění proti úpadku?

Cestovní kancelář pelicantravel.com s.r.o., který je provozovatelem portálu www.pelikan.cz, je pojištěna proti úpadku cestovní kanceláře. Certifikát je k nahlédnutí ZDE.

Byly informace na této stránce užitečné?